Назва прийому: створити букет.
Мета застосування прийому: перевірити знання учнів з вивченої теми ; закріпити навички роботи учнів в парах постійного складу і мікрогрупах; сприяти вихованню інтересу до вивчення історії.
Етап уроку, де застосовується прийом: узагальнення і систематизація знань
Зміст прийому : учитель запитує в учнів за допомогою чого ми дізнаємося про історичні події (відповідь учнів : історичні джерела) та які види історичних джерел вони знають (учні поділяють історичні джерела на 4 види: писемні, речові, зображувальні та етнографічні). Потім учитель розподіляє учнів на 4 групи і дає завдання на пелюстках квітки написати приклади історичних джерел одного виду і прикріпити на дошку. Після розповіді останньої групи на дошці зображено «букет квітів». Даний прийом можна провести і за допомогою електронної презентації, де учні просто називають приклади історичних джерел одного виду, а учитель демонструє приклади, які вміщені в презентацію, доповнюючи відповіді учнів.
Обладнання, яке використовується: роздатковий матеріал ( паперова ваза, кольорові кружечки, на яких написані види історичних джерел, пелюстки, ) або електронна презентація
Скільки хвилин відводиться на застосування прийому: 7-10 хвилин (роздатковий матеріал), 5-7 хвилин (електронна презентація).